Over ons
AnswerPal is een baanbrekend AI-gedreven platform dat klantenservice en interne ondersteuning voor organisaties wereldwijd transformeert. Geboren uit echte behoeften, verenigen we e-mail-, chat- en telefonische ondersteuning in één slimme oplossing – die 24/7 directe, meertalige en contextbewuste service levert. Onze missie: elk bedrijf, groot of klein, in staat stellen om eersteklas ondersteuning te bieden met de kracht van automatisering en de menselijke touch.
Om uitzonderlijke klantenservice toegankelijk te maken voor elke organisatie door het beste van AI-automatisering en menselijke expertise te combineren. We geloven dat elke klant snelle, nauwkeurige en gepersonaliseerde ondersteuning verdient – ongeacht het kanaal, de taal of het tijdstip van de dag.
Om de wereldwijde transformatie van klanten- en werknemersondersteuning te leiden – waardoor bedrijven moeiteloos kunnen opschalen, kosten kunnen verlagen en duurzame relaties kunnen opbouwen door slimme automatisering en continu leren.
AnswerPal werd gecreëerd om een uitdaging op te lossen waar we zelf tegenaan liepen. Als onderdeel van iPower, een digitaal groeibedrijf dat al meer dan 25 jaar bedrijven helpt hun online impact te maximaliseren, worstelden we met de beperkingen van traditionele klantenondersteuning. Onze eigen dienst, Keyboost, ontving tienduizenden e-mails in zes talen elke maand. Bestaande oplossingen konden spam, meertalige eisen of de behoefte aan snelle, nauwkeurige antwoorden niet bijhouden.
Dus, we bouwden AnswerPal: een AI-aangedreven platform dat communicatie via e-mail, chat en telefoon automatiseert en optimaliseert. Wat begon als een interne oplossing bleek al snel onmisbaar voor onze klanten – het helpt organisaties van alle groottes hun ondersteuning te professionaliseren, de werklast te verminderen en een uitstekende klantervaring te bieden. Vandaag vertrouwen bedrijven in heel Europa en daarbuiten op AnswerPal om miljoenen gesprekken per jaar af te handelen.
CEO, Oprichter
Van coderen op een Commodore 64 als kind tot het leiden van digitale innovatie vandaag, technologie is altijd mijn passie geweest. In 2000 richtte ik iPower op om bedrijven te helpen het potentieel van het internet te benutten. Sinds 2004 ben ik gespecialiseerd in zoekmachine-algoritmen, en sinds 2020 focus ik me op het gebruik van AI om bedrijfsprocessen te automatiseren en optimaliseren.
Als CEO van AnswerPal ben ik toegewijd aan het versterken van organisaties met intelligente automatisering – waardoor eersteklas ondersteuning toegankelijk wordt voor iedereen. Wanneer ik niet achter mijn computer zit, vind je me aan het sporten, fietsen, of genietend van de buitenlucht en een goede BBQ.
Ben je gepassioneerd over AI, automatisering en het transformeren van klantenservice? We zijn altijd op zoek naar getalenteerde mensen om zich bij onze missie aan te sluiten. Neem contact op met careers@answerpal.com om meer te weten te komen.
Klaar om AnswerPal in actie te zien of heb je vragen voor ons team? Boek een gratis demo of neem vandaag nog contact met ons op – we helpen je graag om je klantenservice te transformeren.
AnswerPal: AI-powered customer service solutions to elevate your support and communication effortlessly.
For all support, sales, and partnership inquiries, email us at info@answerpal.eu
AnswerPal
Bisschoppenhoflaan 380
2100 Antwerp
Belgium
+32.36416685
BE 0862.692.858